p-tec
11 محصول آرایشی و مراقبت از پوست پرفروش و پرکاربرد در سال 2021
دو شنبه 29 شهريور 1400 ساعت | بازدید : 2792 | نویسنده : ولی غلامی | ( نظرات )

11 محصول آرایشی و مراقبت از پوست پرفروش و پرکاربرد در سال 2021

امروزه در حوزه لوازم آرایشی، محصولات متعددی از برندهای مختلف وجود دارد ، ولی یک سری از لوازم آرایش پرکاربرد وجود دارد که جزو لوازم آرایشی بیس و پایه کار محسوب می شود و در کیف آرایشی هر خانمی پیدا می شود. در زیر لوازم آرایش  پرکاربرد در فروشگاه اینترنتی بانه لوکس را برای یک آرایش حرفه ای را بیان می کنیم.

کرم پودر

یکی از لوازم آرایش پرکاربرد کرم پودر می باشد. برای انتخاب کرم پودر ابتدا باید نوع پوست خود را بدانید تا بتوانید بهترین کرم پودر را انتخاب کنید، تا بر روی پوست شما نماسد و یا پوسته پوسته نشود. و یک کرم پودر با پوشانندگی عالی داشته باشیم. بنابراین بهترین کرم پودر برای پوست چرب، کرم پودر فاقد چربی می باشد. تا بر روی صورت برق نیاندازد و پوشش یکدستی را ایجاد کند.

ریمل

ریمل یکی از لوازم آرایش پرکاربرد برای داشتن چشمانی زیبا و متفاوت است. و قیمت انواع ریمل  با توجه به کیفیتی که دارد متفاوت است. یکی از بهترین ریمل ها، ریملی است که ضد آب باشد و اطراف چشم پخش نشود. بنابراین هنگام خرید ریمل دقت داشته باشید که بر روی آن کلمه Water proof را داشته باشد.

سایه

یکی دیگر از لوازم آرایش پرکاربرد سایه می باشد. که می توانید آن را به راحتی با رنگ لباس خود ست کنید. در نحوه سایه زدن چشم دقت کنید، زیرا باید با توجه به مدل چشم هایتان از سایه های رنگ روشن و یا تیره استفاده کنید. زیرا سایه های رنگ روشن چشمان شما را درشت تر می کند و سایه های رنگ تیره چشمان شما را نسبتا ریز تر نشان می دهد. شما می توانید پرطرفدارترین پالت های سایه را از بانه لوکس خریداری کنید.

اسپری فیکساتور

استفاده از اسپری فیکساتور جزو آخرین مرحله آرایش می باشد؛ و برای این است که آرایش صورت مان تا مدت زمان طولانی بدون تغییر بر روی پوست باقی بماند. و اینکه پودر فیکس بهتر است یا اسپری فیکس، با ید گفت کار با اسپری فیکس راحت تر است از این رو طرفداران بیشتری را در بین کاربران دارد.

رژلب

رژلب یکی از لوازم آرایش کلاسیک می باشد، که تقریبا در تمام کیف های آرایشی پیدا می شود. که معمولا تنوع زیادی دارند. رژلب مدادی، رژلب جامد و رژلب مایع که با توجه به سلیقه خود می توانید اقدام به خرید رژلب کنید. البته دقت کنید رژلبی که می خرید دارای درصد پایینی از سرب باشد و یا رژلب بدون سرب باشد؛ تا ضرری برای بدن نداشته باشد.

کانسیلر

همانطور که می دانید کاربرد کانسیلر برای پوشاندن نواقص صورت می باشد.  شما می توانید با کانسیلر نواقص صورت مانند جای جوش و تیرگی اطراف چشم را بخوبی بپوشانید. انواع کانسیلر بدین صورت می باشد، کانسیلر مایع، کانسیلر پودری و کانسیلر استیکی است؛ که با توجه به نوع پوست خود می توانید یکی از انها را انتخاب کنید. همچنین کانسیلرها دارای چندین رنگ می باشند. که هر رنگ آن کاربرد خاص خود را دارد. به عنوان مثال از رنگ سبز برای پوشاندن جای جوش از آن استفاده می شود. زیرا به خوبی جوش های صورت را کاور می کند. شما می توانید بهترین مارک کانسیلر را از فروشگاه اینترنتی بانه لوکس ارزان تر از همه جا خریداری کنید.

و در اینجا به معرفی 5 مدل از بهترین محصولات مراقبت از پوست می پردازیم:

همانطور که می دانید برای مراقبت از پوست محصولات زیادی موجود می باشد؛ ولی ابتدا باید نوع پوست خود را تشخیص دهید تا بتوانید انتخاب درستی برای محصولات مراقبت از پوست داشته باشید. تا پوستی جوان و سالم داشته باشید. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی بانه لوکس مجموعه کاملی از محصولات مراقبت از پوست ارگانیک را مشاهده کنید.این محصولات مراقبت از پوست بدین صورت می باشد.

لایه بردار

به طور کلی کار لایه بردارها از بین بردن سلول های مرده پوست می باشند. زیرا اگر سلول های مرده پوست به طور کامل از روی پوست پاک نشوند باعث خشکی پوست و انسداد منافذ پوست می شود. و پوست شما کدر می شود و آن لطافت و شادابی را نخواهد داشت. با لایه برداری شما می توانید از بسته شدن منافذ پوست جلوگیری کنید در نتیجه این باعث کاهش آکنه و جوش در صورت می شود. و استفاده از لایه بردارها در دراز مدت باعث تحریک کلاژن سازی می شود. که کلاژن از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می کند.

ماسک صورت

برای اینکه طراوت و شادابی پوست شما حفظ شود، یکی از راه های آن استفاده از ماسک صورت می باشد. ماسک های صورت دارای دو نوع می باشند یا به صورت نقابی می باشد و یا به صورت تیوپی می باشد. کار کرد این ماسک های صورت بدین ترتیب است که، پوست را تا حدودی رطوبت رسانی می کند؛ منافذ پوست را به طور کامل  تمیز می کند. و همچنین باعث سفت شدن، روشن شدن و نرم شدن پوست صورت می شود.

کرم مرطوب کننده و آبرسان

کسانی که پوست خشک دارند حتما باید از یک کرم مرطوب کننده استفاده کنند؛ زیرا خشکی بیش از حد پوست با عث ایجاد چین و چروک در پوست می شود. مرطوب کننده ها یک لایه بر روی پوست تشکیل می دهند و نمی گذارند پوست رطوبت خود را از دست بدهد و پوست دیرتر خشک می شود. آبرسان ها بیشتر از هیالورونیک اسید تشکیل شده اند، و آب را از هوا و پوست جذب می کند و مانع خروج آن از پوست می شود. به همین دلیل کسانی که پوست چربی دارند نیاز به آبرسان پوست را دارا می باشند. بنابراین باید دقت کرد که با توجه به نوع پوست خود از آبرسان و مرطوب کننده استفاده کنید. شما می توانید در بانه لوکس بهترین مرطوب کننده ها و آبرسان  های موجود در بازار را مشاهده کنید.

فوم شتشو صورت

برای شتشو صورت خود حتما با توجه به نوع پوست خود شوینده صورت خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال استفاده از شوینده های صابونی پوست را خشک می کنند. بنابراین اگر پوست خشکی دارید نباید از شوینده های صابونی استفاده کنید. فوم های شتشو فرم کفی شکل را دارند؛ و دارای دو نوع می باشند. که یک نوع آن که حاوی SLS هستند، قدرت پاک کنندگی زیادی دارد و برای کسانی که پوست خشکی دارند مناسب نیست و برای پوست های چرب مناسب است. نوع دیگر که فاقد سولفات است برای پوست های خشک مناسب است زیرا به صورت ملایم پوست را پاکسازی می کند.

سرم صورت

سرم های صورت انواع مختلفی دارند و برپایه آب هستند از این رو برای کسانی که پوست چربی دارند مناسب است. و هر کدام از این سرم ها برای یکی از مشکلات پوستی مناسب می باشد. به عنوان مثال سرم آبرسان صورت برای آبرسانی به پوست می باشد که برای کسانی که پوست چربی دارند نیز مناسب است. سرم ویتامین C و یا سرم روشن کننده صورت که پوست صورت را روشن تر می کند و لک ها ی پوستی را کاهش می دهد. سرم ضد چین و چروک صورت، که باعث کاهش چین و چروک صورت شده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند. و بعضی سرم ها تمام این کارایی ها را یکجا دارند. شما می توانید با مراجعه به بهترین فروشگاه اینترنتی بانه لوکس بهترین محصولات مراقبت از پوست را با قیمتی مناسب و کاملا اورجینال خریداری کنید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 10
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 23
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 23
:: بازدید ماه : 23
:: بازدید سال : 254
:: بازدید کلی : 1959